25. 4. 2017

Cílem bylo prohloubit profesní kompetence pedagogických pracovníků prostřednictvím vzájemné spolupráce s využitím prvků mentoringu. Obsahem byla spolupráce pedagogického pracovníka, který má zkušenosti a potřebné znalosti v konkrétní oblasti forem a metod práce, s dalšími dvěma kolegy.

 

Pedagog-expert: Mgr. Dagmar Janásová

Pedagog začátečník: Mgr. Gabriela Huňková, Mgr. Věra Blahová

 

Témata výukových lekcí

  • Schůzka 1: Moderní a osvědčené metody v matematice v 1. ročníku (zejm. Hejného metoda), matematické představy, názorné metody, učení formou her
  • Schůzka 2: Moderní a osvědčené metody v matematice v 2. ročníku (zejm. Hejného metoda), počátky geometrie, slovní úlohy, učení formou her
  • Schůzka 3: Moderní a osvědčené metody v matematice v 3. ročníku (zejm. Hejného metoda), vhodné materiály k doplnění učiva, osvědčené int. stránky
  • Schůzka 4: Moderní a osvědčené učební metody v matematice ve čtvrtém a pátém ročníku (zejm. Hejného metoda), matematické představy, názorné metody, učení formou her
  • Schůzka 5: Moderní a osvědčené učební metody v matematice pro žáky SVP a MN (zejm. Hejného metoda), matematické představy, názorné metody, učení formou her; Příprava pedagogů začátečníků

Po 5 hodinách výukových lekcí následovala 1 hodina přípravy minilekce, její realizace a následná reflexe.