Cílem bylo prohloubit profesní kompetence pedagogických pracovníků prostřednictvím vzájemné spolupráce s využitím prvků mentoringu. Obsahem byla spolupráce pedagogického pracovníka, který má zkušenosti a potřebné znalosti v konkrétní oblasti forem a metod práce, s dalšími dvěma kolegy.
Pedagog-expert: Mgr. Dagmar Janásová
Pedagog začátečník: Mgr. Gabriela Huňková, Mgr. Věra Blahová
Témata výukových lekcí
- Schůzka 1: Moderní a osvědčené metody v matematice v 1. ročníku (zejm. Hejného metoda), matematické představy, názorné metody, učení formou her
- Schůzka 2: Moderní a osvědčené metody v matematice v 2. ročníku (zejm. Hejného metoda), počátky geometrie, slovní úlohy, učení formou her
- Schůzka 3: Moderní a osvědčené metody v matematice v 3. ročníku (zejm. Hejného metoda), vhodné materiály k doplnění učiva, osvědčené int. stránky
- Schůzka 4: Moderní a osvědčené učební metody v matematice ve čtvrtém a pátém ročníku (zejm. Hejného metoda), matematické představy, názorné metody, učení formou her
- Schůzka 5: Moderní a osvědčené učební metody v matematice pro žáky SVP a MN (zejm. Hejného metoda), matematické představy, názorné metody, učení formou her; Příprava pedagogů začátečníků
Po 5 hodinách výukových lekcí následovala 1 hodina přípravy minilekce, její realizace a následná reflexe.